7 april 2011

tentaplugg

Idag är det sista dagen innan tentan och jag känner mig faktiskt inte alls förberedd, vilket förmodligen beror på att jag inte är det. Jag jobbar dock på och är snart klar med alla sammanfattningar av begrepp som vi ska kunna. Det som är lite lustigt med den här tentan är nämligen att vi redan har fått reda på frågorna. Nu gäller det alltså bara att komma på bra svar och sen lyckas minnas dem imorgon vid tvåtiden.
Jag har alltså inte gjort så mycket annat än att plugga idag. Kaffet tog slut förut så det blev en paniksväng till Ica efter kaffe och choklad och det är nog det mest spännande som händer idag, tror jag. 

Mitt bland alla tokseriösa föreläsningsanteckningar hittade jag den här sidan, skriven någon gång under nollningen tror jag. 
Ganska kul, faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar