14 april 2011

onsdagkväll

Igår kväll när jag satt och tittade på Greys så ringde Monika och frågade om hon och Poffer kunde ta med sig sin vinbox och komma hit. Det kunde de såklart! Jag var lite tråkig och drack chai-te, men det är ju också gott.
Jag blev jättesugen på äppelbitar och då sa Monika att det kändes som dagis och fruktstund och satte upp håret i en fin dagisfrisyr. Sött, tyckte jag!

(Jag har absolut ingen aning om vad Poffer sysslar med på den här bilden men den är väldigt rolig.)
Vid elva-tiden hoppade Jakob in genom mitt fönster också! Det är det fina med att bo på bottenvåningen: att det ibland hoppar in lite fina människor som är sugna på att umgås. Jakob var egentligen på väg till stan men vi hade så trevligt hos mig att han stannade.

Poffer hade med sig sin gitarr. Jag blev glad för gitarrer är kanske det bästa som finns! Vi hade lite allsång och sjöng Creedence-låtar och Tribute, såklart.

Efter ett tag kom Niklas och Björn inhoppande också. Björn har flyttat in i korridoren bredvid min och det är ju himla trevligt.

Här är jag. Hej!

Så spelade och sjöng vi lite till och allt var väldigt fint. Här är Björn och hans gitarr som han hämtade hemma hos sig. 

Och så Jakob.

När klockan blev halv tre tyckte vi att det var dags att sova så då gick alla hem till sitt efter en väldigt lyckad onsdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar