4 april 2011

i won't back down

Den här veckan har varit lite galen. Närmare bestämt har den varit väldigt student-ig och bestått nästan helt av plugg och fest. Den har varit ganska bra, faktiskt! Fast det beror ju mest på festdelen. Idag går jag in i den andra tentaveckan i rad och det känns ungefär lika kul som vinterkräksjuka.

Så här såg det i alla fall ut i lördags. Jag tog som vanligt nästan inga bilder så ni får hålla till godo med de jag har.


Jag och Monika började kvällen hemma hos mig med lite vin och hade så trevligt att vi nästan glömde bort att dra på förfesten vi skulle på. Vid åttatiden insåg vi att klockan blivit jättemycket så vi satte oss på bussen och åkte in till stan och hem till Maria som hade fest.

Louise, jag och Monika hemma hos Maria


Hemma hos Maria var bland andra Jonas. Han posade fint som vanligt!

Sen drog vi vidare till Satin och jag tog den här extremt smickrande bilden på Oskar och Patrik innan jag än en gång glömde bort min kameras existens och koncentrerade mig på att dansa.

När klockan blev mycket och Satin ändå snart skulle stänga, tog vi en taxi hem till mig och tryckte i oss en massa toast och sen gick vi upp till Jakob som bor över mig och drack 3,5or och lyssnade på Bright Eyes med honom och Niklas. Gitarren åkte fram lite också och det var ju väldans fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar