8 april 2011

lax, blommor, tuperat hår och en avklarad tenta

Jag är helt slut, som vanligt efter tentor och den här var inte att leka med kan jag lova! Men nu ska jag glömma hur trött jag är och bli pepp igen. Det vankas fest. Först ska jag bara värma upp resterna från gårdagens tokgoda middag bestående av lax och potatis- och broccolimos med kall citronsås. Mums! Sen måste jag försöka fixa till mig lite. Man ska tydligen ha på sig blommigt i kväll så jag får väl lov att bryta mot min vanliga partyuniform med enbart svart och vitt och rota fram något ur sommargarderoben.
Håret behöver jag i alla fall inte fixa. Det gjorde jag i morse redan. Det första jag gjorde när jag vaknade var av någon underlig anledning att bildgoogla Birgitte Bardot och gör man det så kan man helt plötsligt står där framför badrumsspegeln och inse att man har gett sig själv ett stort, upptuperat 60-talstrassel till hår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar