23 november 2010

hej igen!

Jag vet! Uppdateringen här har varit sämre än sämst de senaste dagarna. Det här har hänt sedan jag skrev dumdumtentan i fredags:

Jag kom hem, städade, sov och gjorde mig iordning. Sedan kom det massa folk hem till mig på tentafest. Som mest var vi 21 personer. Det är fler än jag har kvadratmeter!

Partypeople trängs i min säng!

Sötisar! Malin och Angelica

Malin, Carro, Angelica och jag. Uppställda som en tjejgrupp på ett skivomslag från 1996, eller nåt.

Jag har hur många sådana här bilder som helst! Jag skulle ta kort på folk som dansade, men det hade min kamera inte lust med. Men det blev rätt häftiga bilder ändå, på min rosa lampa.

Strax efter att jag tagit den här bilden så blev hela rummet fullt i folk, min säng förvandlades till ett dansgolv och några tavlor ramlade ner. En lyckad fest med andra ord. Kameran var helt bortglömd.

Sen skulle vi dra till Kåren, men där var det nästan tomt på folk. Då tog vi bussen in till stan och ställde oss i kön till Strömpis istället. Där stod vi i en halv evighet innan jag, Carro och Niklas gav upp och drog till Pitchers och drack öl istället. Vi fick sällskap av några personalvetare också!

På lördagen, när jag städat klart, drog jag på fest med en massa fina tjejer. Några av dem syns på bilden. Jag drack Loka och drog hem när de andra gick till Satin, men jag hade en jättebra kväll ändå!

På söndagen spontan-åkte jag och Wei, en kinesisk utbytesstudent som bor mitt emot mig i korridoren, till Ikea och Skopunkten och var där nästan hela dagen! Jag kom hem med tre par skor, några julklappar, lite pynt samt 8 stycken sängben och en plafond till mamma och pappa som jag ska släpa med mig på tåget hem på torsdag. Jag sov ovanligt gott, men alldeles för kort, natten till måndag och höll på att slumra till på föreläsningen på förmiddagen. När jag kom hem skulle jag ta en powernap som slutade med att jag sov i 2.5 timmar! Jag såg "Sex and the City 2" som var askass jämfört med serien. Sen somnade jag klockan ett igen och vaknade inte förrän 12 idag. Jag måste ha haft världshistoriens värsta sömnbrist utan att vetat om det!
Idag har jag haft druckit te och ätit en massa pepparkakor tillsammans med Carro och Jenny och varit på faddermöte. Jag börjar bli riktigt taggad inför nollningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar