2 april 2011

bilder från igår

Igår var jag hemma hos Monika. Där var även Poffer.

Och Matilda.


Monika hade inga shotglas så vi prövade med dricksglas, men det var sådär så jag och Monika tog en liten promenad hem till mig och hämtade mina.

När vi kom tillbaka hade vi med oss inte bara shotglas utan även en finfin kundvagn!

Den fick bo i Monikas säng.

Sen kom Oskar och vi tog en miljon kort och han är halv på alla.

Fram på småtimmarna dök Jakob upp med sin kompis. Uppenbarligen pepp. 

En väldigt fin kväll i förbaskat bra sällskap. Man måste älska hemmafester!

2 kommentarer:

  1. haha, jag skulle tippa på att det inte blev en andra dejt :D det var underbart att lyssna på dom i alla fall.. :)

    och jag SAKNAR örebro och er alla! ni ser ju ut att ha kul där i alla fall :) får ta och hälsa på när plugget lugnar ner sej!

    SvaraRadera
  2. Tack för igår! Ha så kul ikväll och festa för mig också! :D

    Här har du min blogg också, som du frågade efter igår. matilda1986.blogg.se

    SvaraRadera