8 april 2011

blä

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Jag har pluggelipluggat och gjort mig iordning. Sen blev klockan tio i tio och då cyklade jag ner på stan lagom till systemet öppnade. Direkt efter det åkte jag hem och fortsatte med sista minuten-pluggandet. Jag skrev av allt jag redan skrivit en gång till. Det tog en dryg timme. Alla mina (förhoppningsvis korrekta) svar på frågorna måste ju nötas in. Det här är som ett glosförhör och jag gillar det inte. Jag vill ha vanliga tentor där jag inte redan vet frågorna. Då kan man sitta i tentasalen och reflektera och tänka efter lite. De tentorna brukar funka bra för mig. Jag gillar dem nästan. Glosförhör däremot, det är inte min grej alls.

Nu ska jag göra ett sista försök att lära mig skillnaden och sambandet mellan system och struktur. Det är svåra grejer det där! Om lite mer än en timme är det dags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar