17 april 2011

fredag, grillning på tärnvägen

I fredags blev jag medbjuden på grillning hemma hos Mackan som jag aldrig träffat förut. Det var ganska kallt, men vi stod ute vid grillen och grillade och åt ganska länge innan vi trängde in oss hemma hos honom.

En nöjd Monika.

Monika och Johnny

Carros pojkvän var här på besök från hufvudstaden. Det var skoj för han var väldigt trevlig. Det är han som står till höger om Carro. Mannen till vänster i bilden har jag ingen aning om vem han var, men han var trevlig han också.

Fint folk!

Håkan och hans "manliga handväska"

Sen drog folk ut och jag och Monika drog hem till mig och tjatade hit Jakob och så satt vi tre och snackade skit och hade det mysigt i någon timme, innan vi bestämde att det var dags att ta kvällen.
Väldans trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar