18 april 2011

nu är det nästan sommar!

Idag är det årets kanske finaste dag hittills och jag är helt galet glad för det känns som sommar.

Vi satt givetvis ute i solen i pausen i föreläsningen idag. Den här bilden ser ut som ett skolkort och det tycker jag är ganska kul. Angelicas pose med bananen är väldigt fin också!
Föreläsningen idag var för övrigt historisk eftersom det var den första föreläsningen om kvinnliga sociologiska klassiker någonsin i Sverige. Det var intressant och vår föreläsare höll på att gå av på mitten ungefär för att hon var så exalterad!

Fina flickor! Frida, Ellinor och Lovisa.


När jag kom hem och hade ätit lunch satte vi oss ute i solen jag, Björn och Jakob och drack en massa kaffe. Jakobs ständiga följeslagare gitarren var med också. Mys! 
När jag var inne och fixade mer kaffe (vi drack som sagt en del...) tog jag det här fina smygfotot på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar