3 december 2010

nu är farmor stolt

Jag är nog minst intresserad av idol i hela Sverige och har sett ett enda helt avsnitt i mitt liv. Jag gjorde nyss någonting som jag aldrig gjort förut. Jag röstade! På Jay. För han håller ton och har en röst som gör att han förtjänar att vinna en tävling. Han är faktiskt ganska så skitbra. Och hans "in the getto" gjorde att jag fick tårar i ögonen.

Men främst för att han höll ton. Rena toner hör inte till vanligheterna i den tävlingen. Det är lite sorgligt tycker jag... Musiksverige är bättre än så. Musiksverige är Jay-bra.

1 kommentar:

  1. Idol är underbart, min vän!
    Det finns ingenting som är så lätt och okej att parodisera!
    Jag tittar inte heller, utan ser bara på folks bloggar om att något håller på att hända i Idol... jag har fått för mig att det varit final i 4 veckor nu. Det verkar icke stämma.

    SvaraRadera