5 december 2010

min lördagskväll

Jag skulle ha festat. Så blev det inte och tur var det. Jag är inte alls på humör nämligen. Så jag åkte till Viktoria istället och såg på en massa film, åt en massa popcorn och pratade en massa strunt och kanske lite viktigheter. Sen tog vi bussen ner till Statoil och köpte oss en varsin french hotdog. Oss i ett nötskal! Min lördagskväll kunde nog inte ha blivit så mycket bättre.

Nu är jag hemma hos mig och eftersom det är efter midnatt och därmed söndag, så har jag tänt det andra ljuset i min ljusrosa adventsljusstake.
Jag la till en töntig ram på bilden också, så att ni verkligen förstår vilken julstämning som råder hemma hos mig just nu! Det här är för övrigt min nya favoritjulsång, om det är någon som undrar... Det kan vara den sötaste någonsin!

1 kommentar:

  1. Vad fint du har det!!!
    Ha en mysig andra advent, älskling!
    xxx Mum

    SvaraRadera