18 december 2010

en fredagkväll

Kineserna i korridoren hade stor fest igår kväll så jag och frugan hade ingen lust att trängas i köket utan åkte in till stan och käkade på Jensens istället. Vi fick vänta så fruktansvärt länge på maten att när vi väl fick den så glömde jag bort att, i sann bloggare-anda, ta kort på den. Först när vi ätit upp alltihop kom jag på att jag borde ta en bild. Så här såg alltså våra tomma tallrikar ut:



Sedan stack vi till Rock Bar och mötte upp delar av klassen. Vi skulle nämligen fira att vi skrivit terminens förhoppningsvis sista tenta. Därmed så har vi också skrivit vår sista tenta tillsammans som klass, vilket inte alls känns lika bra.
Vi drack öl och snackade en himla massa om allt möjligt och jag tänkte att det kommer bli lite tomt att inte gå i samma klass som alla de här människorna längre i vår. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar