12 december 2010

lördag

Jag hade absolut ingen lust att gå ut idag. Inte ork heller för den delen. Jag har blivit lite pensionär (och en förkyld sådan), men sörjer inte det. Istället åkte jag hem till Natalie som fyllde 20 igår och myste. Vi åt glass och ballerinakex och drack ananasläsk. Och så pratade vi en himla massa också, både strunt och viktiga saker, och gosade med hennes söta kattungar och skrattade så vi grät åt bilderna hon tog i söndags.

Nu är jag hemma, har lite magknip efter alla kakor men är väldigt lycklig. Mest för att jag har en så fin vän som Natalie som är värd som vikt (och lite till) i guld,och lite också för att jag just upptäckte att Alex Schulman har börjat blogga igen.


Natalie är lite som Holly Golightly och har inte döpt en enda en av sina fem kattungar. Fast istället för "Cat" så kallar hon dem för "Tokråtta". Det är förbaskat gulligt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar