3 september 2010

update

Jag är inte sämst på att uppdatera bloggen. Jag ville faktiskt. Men kunde inte... Mitt internet har inte fungerat. Mattias och Lutfi var här för en stund sen och fixade till det. Tydligen har jag lyckats stänga av något. Nätverkskortet kanske det var? Jag har inte en blek aning. Jag och datorer går verkligen inte ihop! Tur att det finns snälla systemvetare som kan hjälpa stackars hjälplösa mig!!

En snabb resumé av vad som hänt sedan sist:
*Jag har börjat skolan! Jag tror att jag har hittat rätt. Allt är superintressant!
*Jag har flyttat in i min korridor. Det blev fint trots världshistoriens hemskaste färg på väggarna. Jag ska få omålat dock, någon gång under höstterminen. Då blir det någon slags vit färg. Mycket mera "jag" än khaki-färgen som just nu pryder mina väggar.
*Varit på nollningsaktiviteter och träffat en massa kul folk!

Nu sitter jag här i mitt fina rum och lyssnar jag deppig musik på Spotify trots att jag är hur lycklig som helst, äter rostad majs och försöker ta mig igenom text om statskunskap. Hur man kan skriva en så tråkig text om något så intressant är för mig en gåta...
Kort och gott: jag lever studentliv igen och jag gillert!

1 kommentar:

  1. uh, känner igen det där med statsvetenskapen. blir nästan lite rädd för vad jag har gett mig in på.. huh. vad skönt att det känns rätt i alla fall. vill också känna så :) vad är det du läser nu igen? och hur är allt med dig annars, allt bra? :)

    SvaraRadera