12 september 2010

ungefär så söndagig som en söndag kan bli

Idag har jag gjort nästan exakt ingenting. Jo, jag strök alla mina skjortor och en hel hög med klänningar bara för att jag kände att jag behövde göra i alla fall någnting av värde. Det var också dagens största händelse. Klockan kvart över tolv smsade mamma och undrade om jag glömt lillebrors födelsedag (vilket jag såklart inte hade). Då vaknade jag. Jag kan inte minnas när jag sov så länge senast. Jag har inte lämnat korridoren alls sedan dess och dagen känns lite bortkastad. Men å andra sidan tror jag att den här var vad jag behövde. Jag är helt slut efter den här veckan. Det är inte det lättaste att ställa om från tre utekvällar på hela sommaren till lika många på en vecka. Återkommer imorgon med lite bilder. Just nu strejkar min kamera. Den gillar nog inte att jag använde vanliga batterier igår. Laddningsbara ska det vara. Han är kräsen, min kamera.

Som sagt så fyllde min älskade lillebror 12 år idag! Vi ska fira våra födelsedagar i efterskott när jag kommer hem till helgen och gratta varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar