16 september 2010

godnatt

Jag tog en paus i tentaskrivandet och drog på fest. Klockan 17.05 slutade jag skriva och började göra mig iordning. 35 minuter senare var jag så klar jag skulle hinna bli och satte mig på cykeln och trampade som en dåre till systemet inne i stan, där jag flåsande kom in genom dörrarna 5 minuter innan de stängde. Med tre cider i en lila kasse mötte jag sedan upp Emelie och vi stack till BikBok och köpte en gammalrosa tunika-sak som jag tänkte ha på mig på lördag.
Sen stack vi till Högströmska gården. Vi käkade halväcklig hamburgertallrik och partade med amerikanskt college-tema. Det innebar bland annat ett liveband. Detta band hade dock inget namn och det tyckte jag att de skulle ändra på. Då döpte de sig till "Louise 89" (uttalat på klingande engelska såklart!). Det ni!
Jag, Emelie och Frida dansade mest och drack minst av alla och sen droppade vi av, en efter en. Jag gick sist av oss tre och var hemma redan 23. Sedan dess har jag hunnit med att skriva klart hemtentan! Och välja skor inför dopet! Jag är nöjd! TVÅ saker mindre att göra imorgon!


(Har jag blivit bäst på att uppdatera bloggen eller vad???)

1 kommentar:

  1. Bästaste bäst på att uppdatera :)
    Saknar dig. Kanske hinner ses nästa helg??
    Pratar mer snart :)
    Ha det bäst!
    Kramar

    SvaraRadera