21 september 2010

dagens rapport:

*Jag har skrivit en jättejättelång insändare och skickat till några tidningar. Sedan i söndags har jag tyckt så mycket saker och det var skönt att få sätta några av alla mina tankar på pränt. Jag la dock ribban svinhögt när jag valde var jag skickade den, så jag har inga större förhoppningar, men det känns bra ändå.
*Jag är för övrigt med i en annan tidning idag, Campus. En liten kort trefrågorsintervju om livet i Örebro. Jag är felciterad och ser knäpp ut på bilden. Det känns mindre bra.
*Jag sover numera som en prinsessa eftersom jag hängt upp filmaffischen till världens bästa film över sängen. Bara jag får ommålat och slipper fängelsefärgen på väggarna så kommer jag ha Studentgatans snyggaste lägenhet. Lätt.


1 kommentar:

  1. Oj vad mysigt du har gjort det! Inte alls så som jag hade föreställt mig det när du förklarade det ;) haha! Puss Tess

    SvaraRadera