3 maj 2011

update!

Jag har inte bloggat på sju evigheter och ber så mycket om ursäkt för det. Jag har ju en del att ta igen och börjar med onsdagen. Den har jag ju redan berättat om men tänkte visa lite bilder också.

Jakob fyllde ju år och var så här glad!

Tim och Björn var hemma hos honom och jag och Monika gick dit och våldgästade lite.

Jag prövade Jakobs hatt...

..och hans pose. Hatten passade mig bäst, tycker jag. Vad Monika har fått syn på här vet jag inte, men det ser ut som att det är något väldigt skrämmande.

Jag och Monika gjorde en avstickare hem till mig och pyssade ju. Vi gjorde finfina skyltar till Valborg.

Så här fina blev de!

Natten till fredag smög vi iväg till Tärnvägen och satte upp dem. Vi fick smyga jättemycket för en av dem satte vi precis utanför Patriks fönster och han var vaken. Men det var det så värt för på fredag såg det så här tjusigt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar