26 maj 2011

fyra somrar, fyra egobilder

Jag har gått igenom bilderna på min dator och hittade massvis med bilder från gångna somrar. Nu när det snart är dags för ännu en tänkte jag att vi kunde ta oss en titt på hur jag har sett ut förr på sommaren:

Den här bilden är från midsommar 2006. Jag är 16 år gammal, ska snart fylla 17 och känner mig vuxnast i världen. Hur jag lyckas vara så otroligt olik mig vet jag inte. Kanske såg jag ut så det året.

Sommaren 2007 har jag ingen bild alls från på datorn. Det gör inte så mycket, för det är inget man vill minnas ändå. Den var mest svart och tom.

Den här bilden är tagen innan min studentbal 2008. Jag har precis smällt i mig en pizza och gjort om håret på pizzerians toalett eftersom jag inte blev nöjd med resultatet hos frisören. Sminket fixade jag i bilen på väg till Ingestrand. Konstigt nog blev resultatet bra ändå och jag har nog aldrig känt mig så fin som jag gjorde den kvällen.

Den här bilden är tagen sommaren 2009, min och Tess sommar och kanske den bästa någonsin. Den var så bra att den faktiskt till och med har ett eget inlägg i bloggen(länk). 

Den här bilden är inte så fin kanske, men den beskriver vår Strömstad-semester sommaren 2010 ganska bra. Det var en av de bästa händelserna den sommaren.

1 kommentar: