10 maj 2011

två väldigt fina dagar!

Lillebror Samuel har varit på besök här i Örebro i två dagar! Gissa om vi har haft det fint?!
Tack vare honom fick jag nu äntligen också se Svampen och slottet på riktigt. Trots att jag har bott i den här stan i nästan ett och ett halvt år har jag inte besökt någon av dem förrän nu.

Igår åt vi först lunch på Jensens och sen gick vi till slottet!






 Sen bjöd vi hem lite fint sällskap i form av Johnny, Monika och Håkan så att Samuel skulle få se vad som är allra bäst med Örebro. Vi fixade en liten grillfest, tände en engångsgrill och grillade korv utanför mig!

Idag har vi varit på Svampen och fikat, käkat mat på stan, varit i Wadköping och så har vi hängt en himla massa på Resecentrum. Sen tog Samuel tåget hem själv! Han har gått och blivit så himla stor min lilla lillebror!







1 kommentar: