3 maj 2011

48 h

Fredagen hade världens bästa sommarväder och hur mycket folk som helst hade samlats på Tärnvägen för att fira kvalborg! Det kändes nästan som att vara på festival.

Vi satte oss på min rutiga filt i solskenet och drack ljummen öl och hade det väldigt fint!











När solen gått ner och det började bli lite kyligt var vi några stycken som drog hem till Christian där det var en massa frusna människor. Där tog jag en massa helt meningslösa bilder på folks ryggar som jag inte ser någon som helst mening med att lägga upp, samt de här tre:

Johnny är minst sagt klockren på den här bilden!



Efter ett tag tog vi bussen in till stan och Frimis. Där var det tokmycket folk och jag drog hem ganska snabbt. Inte en enda bild tog jag. Kameran glöms ju bort mer och mer under kvällens gång.

Så blev det lördag och jag gick till Tärnvägen och glömde kameran igen, den här gången hemma. Till skillnad från på fredagen så var det svinkallt så vi gick in ganska snabbt. Först hem till Jens, sen till Håkan och sen gick jag och Håkan på fest hemma hos Mackan. Där fanns stora delar av min fina faddergrupp och vi hade det himla fint och mysigt. Som bildbevis får ni den här bilden på mig, Håkan och Denise från Håkans facebook:


Vid halv elva övergav Håkan mig, för han hade ingen lust att gå ut och jag tog bussen in till stan med Johnny och resten killgänget, som hade haft grabbkväll. Grabbkvällen tog nämligen slut väldigt lägligt precis när det var dags att gå ut och det tyckte jag var väldans bra! 
Vi åkte in till Frimis igen men det var så mycket folk och vi mest tappade bort varandra så vi stannade inte så länge denna kväll heller.

Det var min valborg det! En väldigt trevlig helg som jag kommer leva på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar