21 maj 2011

monikas födelsedag

Igår fyllde världens bästa Monika år och det skulle firas. Vi började firandet i solen på en bänk utanför henne.


Födelsedagsbarnet <3

Den här bilden får vara med bara för att den är så himla kul! Håkan och Monika.

Vackra Tanzila!!


Christian, Kalle, Oskar och ett mystiskt och ganska äckligt rosévin som tydligen var omåttligt populärt just denna kväll. Och mina prickiga solglasögon såklart, som var på vift hela kvällen. Jag var nog den enda som inte hade dem på mig!

Sen tyckte alla utom jag att det hade blivit kallt, så då gick vi in.Tanzila löste en Rubiks kub och vi andra tittade förundrat på.

Monika och Jakob


En sak som är fantastiskt fin med Monikas lägenhet är att man kan hoppa ut genom fönstret ut på ett tak. Som en jättestor balkong ungefär. Jag får gymnasie-flashbacks från när vi festade på taket över Timmy's gatukök.

Alla var så himla fina och uppklädda och vi tog en otrolig massa posar-bilder. Här posar jag och Tanzila med födelsedagsbarnet!

Och jag och fina Faye

Så blev klockan helt plötsligt tidig morgon. Vi gick ut på taket och satte oss och såg solen gå upp över Almby.



En fantastiskt fin och väldigt lång fest! Monika får gärna fylla år oftare tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar