5 maj 2011

pluggeliplugg

Idag är det tentaslutspurt och det känns som att det var i förrgår jag hade den förra tentan ungefär... De duggar ganska tätt just nu. Jag har pluggat sedan jag vaknade i morse. Eller, nästan i alla fall. Monika och Håkan kom förbi och gav mig en välförtjänt pluggpaus. Jag satte på kaffe såklart och hällde, i hopp om att bli pigg, i mig så mycket att jag är helt skakig nu. Efter ett tag kom Oskar också. Motvilligt var jag dock tvungen att kasta ut dem efter ett tag eftersom jag verkligen måste plugga mer.
Så nu sitter jag återigen här med näsan i en tjock tråkbok och ber en stilla bön att jag kommer klara skiten imorgon. Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Är det durkheim och de andra trista gubbarna?
    Lycka till, jag tror du fixar det där! :)

    SvaraRadera
  2. Tack själv för igår :D Hade riktigt roligt! Ja, det får vi definitivt ha fler av. Nästan roligare än att gå ut ibland =) PUSS

    SvaraRadera