12 november 2010

those were the best days of my life

När jag var hos Tess passade jag på att sno lite bilder från förra sommaren. Sommaren när mitt hår var jättelångt och så solblekt att det var gult och Tess hår ändrade färg varannan dag. Vi åt en massa digestivekex och drack oändliga liter cola light. Uttrycket "schnygg är schnyggschnygg" myntades och så pratade vi en massa om pissmyror, fast ingen av oss mindes varför. Vi liknade allt och alla vid kakor. Vi hängde på Ingestrand och Edane-beachen. Vi gick bikinipromenader i skymningen och badade mitt i natten. Helgerna spenderades på en massa mer eller mindre knasiga förfester och på Bryggan. Vi sov i Tess mammas bil och åt söndagsfrukostar på McDonalds.
Jag ler när jag tittar på bilderna. Sommaren -09 var fantastisk!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar