2 november 2010

tisdag

Jag och Angelica var på Ikea idag. På bussen dit fick vi knasiga komplimanger från en tant som tyckte vi var fantastiskt vackra och naturliga men behövde noppa ögonbrynen... typ... Vi åt trerätters middag i Ikea-restaurangen (köttbullar till huvudrätt, så klart) för ynka 32 kronor! Jag skulle äta på Ikea-restaurangen varje dag om den bara låg närmare. De borde öppna en filial på Campus, tycker jag. Åh, vad glad jag skulle bli då!
Jag fann äntligen en tavla att hänga över mitt bord. Har haft en liten plutt-tavla där sedan jag flyttade in och det har sett jätteknasigt ut. Nu har jag istället en gigantisk tavla med motiv av Cassandre (mannen bakom bla YSL's logga!). Än så länge står den lutad mot väggen, men så fort jag får hit en betongborr så... Jag köpte även dynor till mina stolar och små supersöta plastglas i pastellfärger på barnavdelningen som jag tänker använda som shotglas!
Sötnöt och vår goda mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar