1 november 2010

halloweenhelgen

I fredags skulle jag inte gå ut. Det sket sig. "Jag kan ju gå på förfesten hos Amanda och sedan gå hem när de andra drar ut", tänkte jag. Men jag följde med till Kåren i alla fall och tur var väl det för jag hade en fantastiskt rolig kväll!
Så här snygga var tjejerna! Jag var skittråkig och inte utklädd alls, men som sagt: jag hade ju faktiskt inte tänkt gå ut!
Eftersom jag är sämst på att ta kort på mig själv när jag är ute så snodde jag den här bilden från Angelicas Facebook, så att ni får bildbevis på att jag faktiskt var med, jag också! Störtskön bild för övrigt, tycker jag!

Allt folk var tjusigt utklädda! Här är några av mina favoriter!

Så kom då lördagen som började på ett minst sagt oväntat sätt. När några frågetecken rätats ut åkte jag till stan och köpte stumpbyxor. Sen var det bara att sätta igång med hårlockandet. Man kan ju tro att det sedan jag klippte av mig en ganska stor del av håret skulle gå snabbare än förut att locka det, men tji fick jag! En och en halv timme tog det! 
Martin och Natalie kom hem till mig innan, vi drack rosa pantern som jag fixade i min nya fina shaker, jag och Natalie snörade på oss våra vingar och sen flög vi till Carro och Max på fest!
Värdparet var så här snygga! Max linser skrämde livet ur mig, det är tur att man vet att han är snäll...
Min ängel Natalie!
Vi tog ungefär en miljon sådana här bilder!
Torsten dök upp med sin vän August Strindberg!
Jag satte mig på sjunde trappsteget och tyckte att jag var fantastiskt rolig!
En salig blandning av allt i utklädningsväg. Adam skulle tydligen föreställa dödgrävare, men när peruken åkte av tyckte vi han blev mer lik en politiker. Reinfelt, föreslog jag. Det passar på Halloween.

Kort sagt en helt jävla amazing helg!
(fast jag var väldigt trött på söndagen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar