20 maj 2010

nu är det sommar!!

Idag mötte jag upp Martin och Malin på stan för lunch vid två. Vi åt paj på en uteservering följt av glass i solen på Våghustorget. Resten av dagen spenderades på en filt i Tegnérlunden med Natalie och jordgubbar. När Natalie åkt hem kom åskan och jag gjorde det enda rätta och kurade ner mig i sängen bland alla mina kuddar och läste min nyinköpta bok: "Skynda att älska" av Alex Schulman. Det skulle kunna vara de absolut bästa 228 sidorna jag läst i hela mitt liv. Jag berördes, grät, skrattade och grät lite till.

En helt underbar dag helt enkelt! Den första riktiga sommardagen, med nästan allt en ultimat sommardag ska innehålla.


Lite bilder från gårdagen. Förfesten hos Carro igår var hur mysig som helst! Den följdes dock inte av Strömpis, utan det blev Rockbar istället. Inte fy skam det heller!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar