4 maj 2010

hej hemtenta, hejdå liv!

Nu måste jag ta tag i hemtentan! Så jag vinkar adjö till socialt liv och begraver mig i böcker och youtubeklipp med Bush och Obama. Sen blir det plugga grammatik till tentan på fredag. Jag har haft roligare saker att se fram emot. Dessutom är jag sjukt förkyld och har ont i mina stackars fötter. Jag har shoppat så mycket nässpray, kan-jang, bisolvon och fotsalt idag på apoteket att jag var tvungen att be om en större kasse. Aldrig förr i mitt 20åriga liv har det hänt! Dyrt var det också...

Tur att man i alla fall har mysiga bilder från London att titta på!


Vicky skriver vykort efter två timmars helt galen shopping på Primark.


Vi mötte upp Clara och Sofi, som numera bor i London, och gick på en pub
där vi träffade Timo Räisänens kusin!


Första-majdemonstration utanför
Houses of Parliament.


Resans helt klart turistigaste kort.
När vi gick förbi skrattade vi först åt alla de som stod i kö
och väntade på att få ta ett.
Sen ville vi också ha.


Ilona och jag på väg ut!


Platsen som nästan (men bara nästan) får mig att överväg att prova den här sidan

Direkt efter Harrods åkte vi till Camden. Kontraster? Jode!


Idag fyller mamma år också! Grattis!! Jag hoppas hon har en bättre dag än vad jag har, trots att det tydligen snöar i Mangskog...

2 kommentarer:

  1. Bit ihop! Du fixar tentorna, vännen :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, så här i efterhand förstås...men ändå!
    xxxx

    SvaraRadera