14 maj 2010

jakten på de prickiga strumpbyxorna...

I London köpte jag världens finaste prickiga strumpbyxor på Primark! De gick sönder andra gången jag använde dem och jag saknar dem sååå. Idag har jag letat efter ett liknande par. Jag menar, någonstans i Örebro måste det ju finnas ett par strumpbyxor som påminner om dem. Så jag letade och letade, men ingenstans fanns det ett sådant par. Tillslut tipsade en tjej som jobbade på Gina Tricot mig om att det fanns på Åhlens. Det gjorde det också, blå i storlek 44.
Så här sitter jag nu, efter två timmars intensivt letande, fortfarande utan strumpbyxorna. Men ni ska inte tro att jag är den som ger upp så lätt! Jag fortsätter min jakt nästa vecka.

To be continued....

4 kommentarer:

  1. Andrea (den andra i klassen) ;D14 maj 2010 kl. 18:36

    hmm. hur ser de ut? Lägg upp en bild! :P

    SvaraRadera
  2. mähhh varför smsade du mig inte? jag köpte exakt likadana, kunde köpt ett par till dej. :)

    SvaraRadera
  3. Tack för din gulliga kommentar! Har du kollat kapp-ahl?

    SvaraRadera
  4. har du hittat några än? har du kollat på lindex? jag köpte ett par där innan nyår, de kanske fortfarande har. annars kanske jag kan köpa med ett par eller två från primark när jag åker hem (om jag får plats i väskan :p) - om du orkar vänta till typ juli? :)

    SvaraRadera