27 maj 2010

it's always better when we're together so please don't leave me 'cause you're gonna make me lonesome when you go!

Jag har slagit ihop tre sånger till en och går runt i oredan som råder i mitt rum och packar, gråter en skvätt och skrålar "it's always better when we're together so pleeeease don't leave me 'cause you're gonna make me lonesome when you go!" Min otroligt fina sång är ihopsatt av tre låtar som påminner mig om en varsin av de tre fina tjejer som lämnar Örebro nu när terminen slutar och (förmodligen) inte kommer tillbaka. Jag har inte känt dem länge, men de betyder ändå jättemycket för mig! Vi har så mycket kvar att göra tillsammans och vi ses igen, det vet jag, men på andra platser och i andra sammanhang. Det kommer att vara tomt här när jag kommer tillbaka i augusti.
Jag hatar att säga hejdå!! Dani, Andrea och Liz, lycka till med allt ni hittar på framöver!! Men vad kommer Örebro vara i höst utan er?!


3 kommentarer:

  1. Vad söt!! KOMMER SAKNA DEJ MED GUMMAN :( you're gonna make me lonesome when you gooo hahaha <3 ha en superbra sommar nu! pusss

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej!
    Jag hade samma chans på min blogg. Att säga hej då! MEN DET GICK BARA INTE.

    :| Jag blev.......... = speechless. Och sen kom känslorna och sen kände jag awtt jag behövde kaffe så jag satte punkt där.

    Vi bor ju så nära så vi måste bestämma mer party o skoj i höst:-)Puss<3

    SvaraRadera
  3. Jag kommer också att sakna dig min fina vän!

    SvaraRadera