17 maj 2010

hej igen!

Idag har jag haft den sista föreläsningen för terminen! Nu är jag helt pluggfri till den 25e! Gött eller vad?
Detta faktum friades med glass i stadsparken med Sara, Azra och Andrea tills solen bestämde sig för att försvinna bakom ett stort moln!

Dålig uppdatering här under helgen... Ungefär så här såg den ut:
Fredagskvällen spenderade jag hemma i min säng med en påse naturgodis och en hel (!) säsong av "hundra höjdare". I lördags fyllde Danis kompis år, så jag hängde med henne på fest i Tybble och sen vidare till Frimis och dansgolvet där de spelade bästa musiken på läääänge!
Igår var det en kort dag med filmmys i min ensamhet. Avslutade kvällen med att se "Schindler's list". Ingen bra idé. Jag drömde om koncentrationsläger hela natten och vaknade typ tusen gånger! Hur gör människor som ser på film utan att bli känslomässigt engagerade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar