3 maj 2010

go ahead and jump!

Nu är jag hemkommen från underbara London! Åh, vad jag har haft kul! Vad jag har gjort där? Hoppat så klart! Vid nästan varje sevärdighet vi besökte!

Återkommer imorgon med mer bilder!! Nu ska jag sova. Jag minns inte när jag var så här trött senast...


(Update: Det kanske ser ut så, men jag har faktiskt inte på mig samma kläder på alla bilderna. Det är två olika skjortor, den ena är i jeans och den andra är randig. man ser skillnaden om man tittar riktigt noga. I värsta fall kan man titta på mitt huvud! Tyvärr hoppade jag inte på shoppingdagen och de dagar vi nästan enbart åkte buss, flög och käkade mackor. Men ge mig lite tid bara så har jag snart photoshoppat in mig själv på Primark och Stansted. Jag har en mörkblå skjorta som jag kan använda på de korten...)

1 kommentar:

  1. Åhh, vad härligt det ser ut!!
    Jag blir vansinnigt avundsjuk....fast inte missunsam förstås! Det här var du värd!!!

    SvaraRadera