15 mars 2011

världens bästa helg med världens bästa vän- del 2

Förra lördagen vaknade Tess helt galet tidigt med tanke på att vi varit ute dagen innan men så är det väl när man är småbarnsförälder, antar jag... Klockan åtta vaknade jag av att hon var vaken. Vi gjorde oss iordning, åt en massa limpa och drack cola och sen gick vi och handlade massa godis och mat!


När vi kom hem så la vi oss i min säng och tittade på film och åt godis resten av dagen. Vi hade en hel massa prat att ta igen också!

Hej

Min Tess

När klockan blev sisådär halv åtta lagade vi middag. Tess hade på sig en tisha och pumps, vilket var lite galet och vi spelade Nancy Sinatra i köket. Ganska glammigt tyckte vi!

Sen åt vi middagen i sängen. Lax, bakad potatis och räk- och äggröra. Det är bakismat som heter duga det!


Så blev det söndag och Tess skulle åka hem. Vi gjorde massa smoothies till frukost för det är det bästa vi vet ungefär. Sedan vinkade jag av henne vid tåget och tänkte att nu får det inte dröja länge innan vi ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar