23 mars 2011

skor och annat

Hej! Jag har tagit fyra kort idag på saker som jag ville blogga om:


Här är mina nya skor. De kom på posten idag och gjorde mig väldigt glad. Jag blir hur lång som helst när jag har dem på mig. Som eiffeltornet ungefär.


På tal om skor så har jag börjat använda mina Converse igen. Det måste vara vårtecknet framför alla andra- leriga vita Converse på hallmattan! De är nämligen mycket smutsigare än vad som syns på bilden eftersom jag envisas med att inte gå vanliga vägen till skolan utan på en lerig stig genom en liten skogsdunge. Det går lite snabbare så.


Det här är Zygmunt. Han bor i min bokhylla och är en finfin present som jag fått av Camilla och Madde. De träffade honom på stan en dag när de var på väg hem till mig på fest och så fick han följa med.


Jag sprang ner till Pressbyrån och köpte svindyrt naturgodis till Greys Anatomy ikväll. Sen åt jag upp det innan första reklampausen... Mys!

1 kommentar: