4 mars 2011

den där listan som alla gör

När vaknade du imorse?
-Tio minuter innan klockan ringde, det vill säga tio i nio.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
-Har jag försovit mig? Vilket i och för sig inte hade varit någon större katastrof eftersom jag inte har så mycket att göra idag mer än städa och det går ju ganska fort. Enda anledningen till att klockan ringde var för att undvika att jag får dygnsrytm som en fjortonåring med sommarlov. Det är nämligen vad som händer om jag inte ställer klockan.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
-Serafina ringde och sjöng en fin sång som inte bör återges här. 

Vilket humör är du på?
-Världens bästa humör!  

Vad har du på dig just nu?
- Mysbyxor och ett gammalt Marwin-linne från 2004 eller så.

Har du ont någonstans?
-I magen. Det får jag alltid när jag äter frukost.
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- En smörgås. Det är ju så mycket godare än gröten som jag sitter och äter nu...

Hur mycket var din senaste lön på?
- Lön? Vad är det? Den senaste gången jag fick något som påminde om lön var när jag fick skatteåterbäringen från Norge i oktober...

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Mat och grönsåpa.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Facebook såklart!

Vad ska du göra idag och ikväll?
- Idag ska jag städa och tvätta. Ikväll blir det fest!! 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
- Bullets med Rebecca & Fiona. Den går på repeat här hos mig mest hela tiden.

Varför ska man läsa din blogg?
- För att man vill se vad som händer i mitt liv antar jag.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Lockade håret tydligen, var tvungen att gå tillbaka i bloggen och titta...


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Om jag lyckas med håret ikväll så är det det som jag oftast brukar få komplimanger för.

När fotade du något senast, och vad?
- Jag fotade min mat igår och skulle lägga upp det här på bloggen men det såg inte hälften så gott ut som det var, så jag slängde bilden.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Förmodligen på öl. Och mjölk, den är slut.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
- En köksstol.
Vad tror du att klockan är?
- Eftersom min dator har en liten klocka längst ner i högra hörnet så vet jag att den är 11.03

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Jag kan inte komma på något kreativt och roligt svar. Men jag måste fråga Tess när hennes tåg kommer idag för jag minns inte den exakta tiden. Så det ska jag göra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar