10 mars 2011

världens bästa helg med världens bästa vän- del 1

Nu börjar det faktiskt bli dags att jag lägger upp lite bilder från helgen som var. Tyvärr tog jag inte alls särskilt många, jag var alldeles för upptagen med att ha skitkul, men några ska ni få se iallafall. Vi börjar med fredagen:
Vid halv sex tiden kom Tess hit och vi åt middag och fixade iordning oss och precis när vi var klara så började folk att komma. Det kom riktigt många faktiskt! Både jag och Issa, en utbytesstudent från England som bor i min korridor, hade fest så det var fullt hus. Hans rum var fullt, mitt rum var fullt och i köket kom man knappt in. Otroligt trevligt!

Jag och mitt hjärta!
Fina Arvika-flickor: Hanna och Tess
Ölspel såklart. Fransoserna som var med och spelade fattade ingenting, men det gick ganska bra ändå.

Folk <3

Killarna var söta som vanligt^^

Vid halvtolv-tiden bestämde vi att nu var det dags att dra ut på riktigt och så åkte folk åt alla möjliga håll. Jag, Tess och några till drog till Satin och min kamera stannade hemma i vanlig ordning. Sedan blev det mcDonalds, taxi hem och en efterfest som inte riktigt blev av eftersom Tess somnade. Kvällen avslutades med en genom-fönstret-date med Hanna och Christoffer innan jag gick och la mig och sov jag med (på madrassen, eftersom min kära vän ockuperat min säng). En kort sagt helt fantastisk kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar