21 mars 2011

måndag

Idag har jag:

*Försökt plugga inför seminariet imorgon tillsammans med Angelica. Det gick åt skogen, vi hade en massa att säga till varandra så vi pratade istället och sen gick vi till Poffer, Patrik och Håkan och satte oss och då snackade vi bara ännu mer... Vi fick ingenting gjort. Inget som hade med skolan att göra i alla fall.

*Prövat på Zumba för första gången! Det var hur kul som helst men jag hängde inte med för fem öre! Alla andra kunde koreografin jättebra och jag låg ett steg efter hela tiden.

*Fått en enkät från Statistiska Centralbyrån som skickas ut till alla som jobbar i religiösa samfund och fattat absolut ingenting. Det gör ju inte jag.

*Fattat minst ett mindre intelligent beslut, men jag orkar inte riktigt med konsekvenstänkande just nu.

*Nästan, men bara nästan, spelat sönder den här låten:



Nu ska jag plugga allt som inte blev gjort under dagen! Kvällen är ung... typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar