23 april 2010

min offentliga ursäkt

Hej Anders!
Jag vet att jag hade lovat dig att göra en videoblogg á la amandavardet. Nedan följer en lista på dåliga ursäkter till varför detta inte hände.
*Jag har inga batterier i min kamera (som för övrigt är rosa och hade funkat utmärkt i en videoblogg)
*Jag hittade ingen lämplig outfit.
*Jag är rädd att en framtida arbetsgivare ska se den och tro att jag menar allvar.
*Jag har slut på idominsalva till läpparna.
*Jag tänker vänta tills jag blonderat mig. Det blir inte samma sak annars.
*Jag måste öva...
Håll ut, en vacker dag är jag modigare och vågar! Då lovar jag att du blir den första jag berättar det för!!

4 kommentarer:

  1. ahhaha klockrent. så mkt mer än en video.

    SvaraRadera
  2. anders.lothgren@gmail.com23 april 2010 kl. 20:50

    Haha jag kanske blir lite ledsen nu! Men det var bra att få höra ursäkter som faktiskt är trovärdiga :)
    Du är förlåten!

    SvaraRadera
  3. Martin fo shizzle25 april 2010 kl. 17:29

    Hahaha, visste att du skulle banga! ;)

    SvaraRadera