19 april 2010

hur många filmkvällar kan man ha på en helg?

Svaret är tre! Det har jag haft den här helgen. En riktig myshelg i fint sällskap! Lördagens filmkväll såg vi "Factory Girl" som handlar om Andy Warhols musa Edie Sedgwick. Hjälp vad bra! Se den! Den fick mig dessutom att ramla ännu längre ner i Dylan-hålet som jag halkade ner i för några veckor sen. Nu går "Like a rolling stone" på repeat hos mig, dygnet runt...


Vi var lite vilse så Andrea frågade om vägen...
"Ursäkta, vet du var Elisabeth bor?"

3 kommentarer:

  1. haha, ni träffade den mystiska katten. jag är livrädd för den! jag har hört att det betyder otur när man ser en svart katt springa över vägen, men vad betyder det när den kommer upp i hissen på morgonen? hahah! den där katten är skum... Åh, lite dylan-fan alltså? Min husgud! Trevligt:)

    SvaraRadera
  2. Men Andrea då... ;)

    SvaraRadera
  3. OMG hahah den där katten råkade springa in när jag öppnade dörren. hoppas den inte e fast eller nåt? hahahahha.

    SvaraRadera