23 april 2010

fredag

Jag har haft en jättefin dag med mamma och mormor på stan! Mat, shopping och allmänt mys! När de åkt hem provcyklade jag min gamla, fula men ack så underbara cykel som de hade med sig. Efter dryga 5 minuters cyklade upptäckte jag dock att jag hade punktering... Så det var bara kliva av och leda cykeln. Det var då det började hagla! Inte lite heller, himlen öppnade sig! Just my luck! Blir jag inte snuvig och förkyld nu så är det något som är fel...



BIlden är från när vi käkade lunch. Jag är inget vidare på det där med mjukglassmaskiner... Min efterrätt var ö-v-e-r-a-l-l-t! Bilden gör inte katastrofen rättvisa. Det var mycket mer glass och mycket kladdigare än det ser ut...

2 kommentarer:

  1. vadå fick du göra en egen?? :o

    SvaraRadera
  2. ja!! på jensens böfhus får man det, precis som man själv vill med topping och såser! gottgott! :D och ganska kladdigt... ;)

    SvaraRadera