17 april 2010

bara för att det fortfarande bor en liten fjortis inuti mig...

...så bjuder jag på en dagens-lista!!

DAGENS VILL HA: En ny plupp till min hörlurar, nu kan jag bara använda den ena.
DAGENS KLÄDSEL: Mysbyxor.
DAGENS SMINK: Inget än så länge.
DAGENS FRISYR: Blöt, nytvättad lilla My-tofs.
DAGENS HÄNDELSE: har nog inte hänt än. Skulle möjligtvis kunna vara min 1,5 timmars promenad, men det låter ju bara sorgligt...
DAGENS PLANER: Filmkväll hos Liz.
DAGENS SAKNAD: ovan nämnda plupp.
DAGENS DUMMASTE: De sista 7 minuterna i solariet.
DAGENS DROG: Sömn. Vaknade klockan 12!
DAGENS ROLIGASTE: Min nuvarande hudfärg, knallröd! Med lite självdistans kan jag konstatera att jag ser helt sjukt rolig ut.
DAGENS KÖP: En hårinpackning. Det behövdes.
DAGENS GODIS: ska jag sticka iväg och köpa nu!
DAGENS HUMÖR: Lite trött.
DAGENS ORD: bokanovsky's group, vad nu det betyder...
DAGENS LÅT: Räknas ljudboken "brave new world"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar