29 september 2011

< 3

Igår kväll blev allt ganska pissigt och hemtentan som skulle skrivas blev inte riktigt av. Så efter fyra timmars sömn fick jag gå upp och skriva klart den i morse istället. Sedan fick jag ett sms från Monika som tyckte att jag behövde piggas upp med sushi så när tentan var inlämnad åkte vi ner till stan och åt 12 bitar var på EastWest trots att det är dyraste lunchsushin i stan och hatade världen lite fast skrattade ändå. Nu på kvällen kom Natalie hit till mig och satt i min säng och pratade strunt och viktiga saker i flera timmar. Så blev världen helt plötsligt lite bättre, för även om vissa saker är så jobbiga så man helst bara vill krypa ner under täcket och gömma sig där i hundra år eller så, så finns det vänner, skratt och rå fisk där ute som man ju bara inte kan missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar