10 september 2011

22

I torsdags fyllde jag 22. Det firade vi i förväg i onsdags. Det kom fint folk hem till mig och jag fick tjusiga presenter. Av Natalie fick jag bland annat en första hjälpen-låda full med choklad! Hur bra?


Jag hade fått en tårta i present av ICA och den åt vi. Sedan lyssnade vi på nittiotalslåtar och jag fick äntligen se DooDaah-dansen! 




Sedan blev klockan nio och vi begav oss ner på stan. Där pågick den stora nollnings-pubrundan för fullt, men vi plockade bara upp lite folk på Bells och begav oss direkt till Ritz, pubrundans slutdestination.


 På Ritz var det tokmycket folk och väldigt trevligt! Vi dansade, drack öl och dansade lite till. Och så tappade vi bort varandra mest hela tiden. Jag fick ungefär en miljon födelsedagskramar också.


Så slog klockan 12 och det blev min födelsedag på riktigt. Då fick jag drinkar i present. Den här fick jag av David och den var godast. Vad den heter är det ingen som minns.


Sedan åkte jag hem, var på efterfest hos Björn i ungefär tio minuter innan jag gick hem och la mig för jag skulle upp redan halv åtta. Jag blev väckt på det bästa sättet, familjen ringde och sjöng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar