1 juni 2011

och vi glömmer höst, och vi glömmer vår, vi glömmer allt och tror att tiden är svår

Jag är sämst på att blogga just nu. Det beror på en dum hemtenta och på mina fantastiska vänner här i Örebro som jag vill spendera varje liten ledig stund med innan jag åker hem till de värmländska skogarna över sommaren. Ibland tänker jag att jag kanske skulle ha stannat här i sommar. Det kommer bli väldigt konstigt att inte träffa dem varje dag som jag brukar och Örebro har blivit väldigt mycket "hemma" för mig. Idag tänkte jag så. Sen hittade jag den här bilden från förra sommaren och insåg att jag vill hem, Mangskog-hem.
Dessutom behöver jag nog egentligen semester från Örebro. Jag verkar inte riktigt ha fattat att det inte är november längre...

Jag och lillebror solar. Han fotar.

1 kommentar: