29 juni 2011

en midsommarnattsdröm

Min midsommar var otroligt fin. Det hände massvis med saker. 

Efter en superstressig morgon med hårlockande, strykning och kransbindning så var hela familjen superfin och då drog vi på bröllop.

Mina finisar Samuel och Amanda

Brudparet gifte sig i trädgården och man fick tårar i ögonen...


...sedan åt vi supergod middag i ladugården som var tjusigt smyckad och fin!


Caroline, världens vackraste brud!

Jag fick mig en bröllopskyss av snyggaste killen på stället, Elliott!

Brudparet tog bilder med alla familjer. Här är min. Minus Martin då, för han hade redan dragit vidare.

När bröllopsfesten tagit slut åkte jag hem till Sophia och Simon som hade fest i ett gigantiskt partytält i sin trädgård med en massa folk jag inte sett på flera år och några till. Som alltid var jag sämst med kameran men här är de tre bilder som jag tog under kvällen.




Vi hade det väldans trevligt där tills klockan var kanske halv tolv och då packade vi in oss i bilar och åkte till hembygdsgården och fortsatte midsommarfirandet med logdans, öltält och annat som hör till. När jag och lillebror sedan gick hem genom sommarnatten fick vi med oss lite folk, hade efterfest-häng i min lilla stolpbod och sen bäddade vi i både lekstugan och lillstugan åt folk som inte tog sig hem för att klockan gått och blivit alldeles för mycket. Precis som det ska vara på midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar