30 mars 2010

little miss sunshine


Saker som gör mig glad idag:
  • Solen!
  • Att jag just nu sitter på bussen på väg mot de värmländska skogarna! There's no place like home!
  • Att Swebus har gratis internet på sina bussar!
  • Att jag fått en drös med sms från fina, goa människor som vill träffa mig när jag kommer hem!
  • Mina gummistövlar (ursäkta att jag tjatar om dem, men de är det bästa som hänt min garderob sedan mitt första par jeansleggings)!
  • Att jag i morse kom på en klockren lösning till det ständiga i-landsproblemet med läckande mineralpuder! Överväger att ta patent på min fantastiska idé...
  • Barn i galonisar som hoppar i vattenpölar!
  • Att jag är nästintill fri från skolarbete under hela påsklovet!
  • Bob Marley!
  • Kexchoklad!
  • Att min stavningskontroll tycker att det borde stå; "there's no place like homo", "sexchoklad" istället för kexchoklad och "ytanslutnings" istället för jeansleggings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar