2 mars 2010

klippt!

Malin har klippt av mig håret! Eller, ingen mer än jag tycker att det är någon särskilt radikal förändring, men 3-4 centimeter kan vara väldigt mycket! Jag är nöjd (och väldigt fin)!
Allt till priset av en Corona på Strömpis på fredag!
Jag, Malin och Andrea har varit hemma hos Jocke och Marcus ikväll och pluggat inför dumdumtentan på fredag. Eller, plugga var vad det var meningen att vi skulle göra, men killarnas lägenhet förvandlades till någon slags skönhetssalong och både jag och Jocke blev friserade och Andrea plockade mina ögonbryn med tråd (underbart!).
Lite grammatikövningar hanns med i alla fall...

Helgen har tillbringats med familjen i Mangskog. Två studentkonserter, en brakförkylning och ett 85-årskalas hann jag med. Dessutom har haft bebisrytmik med mamma, sett på 300 vänner-avsnitt(typ), byggt pärlplattor och haft det allmänt mysigt!

Nu är jag Örebro-hemma igen och ska sova. Imorgon ska vi ha workshop med redovisningen som vi skulle haft för över en vecka sen... Jag ska prata om var man får parkera husvagnar och sätta upp tält. Intressant? Jode!

Btw, så borde alla ta sig en titt på det här; orsaken till att jag är världens stoltaste syster. (Och beviset för att jag förmodligen är världens sämsta fotograf...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar