17 mars 2010

nostalgi!!

Jag hittade just en applikation på Facebook där man kan kolla igenom alla sina gamla statusar!
Här bjuder jag på mina favoriter! Framkallar ljuva minnen (utom möjligtvis den med parabolen...)!! Författade av mig, så klart!

2009-01-27 Fethard was quiet last night. Then Louise and Abby hit the town:P (oförglömlig kväll-tisdag eller nåt...)

2009-02-25 took out her bin last night and somehow ended up at the pub:P (en onsdag...)

2009-05-25 tycker att världen vore en mycket bättre plats utan pissmyror... Dom är det bara Tess som gillar. Fast ingen minns väl varför?

2009-05-29 efterlyser Grifanten (även känd som "le grífaaant") kännetecken: ca 2 cmlång, röd plastgris med snabel. ihålig. gillar att spruta vatten i nacken på folk. sågs senast för ett drygt år sedan i sal 22 på solberga (i en barock-skokartong om jag minns rätt) (tyvärr var det ingen som hörde av sig angående min kära grifant..)

2009-06-14 har bott i en BIL inatt! (klassiker!)

2009-08-08 ska klättra upp på taket och plocka ner blombuketten från parabolen :P (hur lyckas man?)

2009-08-25 tänkte sova, men Tess tänkte spela hiphop. Och eftersom det är Tess som bor här...

2009-09-03 "Stanna i Arvika, skaffa ett jobb här, bo hemma och ta ditt körkort. Du är ung, du behöver inte ha roligt." citat från farmor.... :P

2009-09-29 fick ett mess i morse som gav mej anledning att rensa fisk med ett STORT leende på læpparna idag!!

2009-11-17 nästa gång nån åker mot hitra från fröya och ser två t och ett år som inte borde vara där, så vill jag att ni ska veta att det absolut INTE var vårt fel xD

1 kommentar: