17 november 2009

sweeet home!

Hemma! Allt är som vanligt och det är så skönt! När jag klev ur bilen här hemma luktade det skog (här finns det nämligen träd, åh vad jag har saknat träd!) och inne glödde fortfarande brasan i kaminen. Dessutom väntade ett ett kungligt mottagande av familjens enda vakna, fyrbenta medlem Signe. Mamma hade, som vanligt ,bytt ut halva inredningen sen jag senast var hemma och i kylskåpet stod det en hushållsost! Svensk delikatess! Nu sitter jag här och äter skogaholmslimpa med ost och försöker bli trött. Det går så där...
Hemfärden gick relativt snabbt. För varje gång vi kör de 70 milen så blir de bara kortare och kortare... Den här gången hade jag det lite extra trevligt och satt och mös i framsätet med världens mysigaste täcke (tack Monique och Björn!) och en påse med Carlsberg vi hittade under mitt säte en bit på väg som låg kvar där efter helgens bravader (tack Mattias!)!! Det har sina fördelar att inte ha körkort ibland!

Jag kommer sakna Fröya! Ärligt talat saknar jag redan Fröya! Tack alla ni som förgyllde min tillvaro där. Ni vet vilka ni är och ni är underbara! Vi ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar