24 februari 2011

onsdagkväll

Jag har haft en jättetrevlig kväll i sällskap av ett fint gäng. Vi fick dock en del mindre bra ideér. Den första var att vi skulle gå till Pressbyrån. Jag fick nämligen desperata cravings för osaltade cashewnötter vilket är i princip det enda snacks jag får äta just nu eftersom jag kör detox. Jag fick sällskap av Patrik dit, för han ville ha cola och chips. Det var svinkallt ute. S-V-I-N-K-A-L-L-T! Vi nästan dog innan vi kom tillbaka. Sedan fick vi för oss att vi skulle se "the Shining". Det var nästa dumma idé. Själva filmen var ju bra och så (även om jag var livrädd större delen av den) men det dumma var att sedan skulle ju jag gå hem genom skogen. Vi tittade på "the Incredibles" också, för att avdramatisera lite och för att det också är en sjukt bra film, fast på ett helt annat sätt. Sedan var det dags att gå hem och eftersom jag har världens finaste vänner så följde de mig halva vägen och som tur var så dök det varken upp små tvillingflickor i blåa klänningar eller galna yxmördare på den andra halvan heller! Sjukt värd kväll, Håkans soffa till trots. Den är sönderdansad, otroligt obekväm och borde bli majbrasa långt innan maj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar